خرید چمدان سه عددی راهی مقرون به صرفه برای خرید چمدان ارزان

خرید چمدان سه عددی راهی مقرون به صرفه برای خرید چمدان ارزان

نویسنده : تیم تولید محتوا کیف لند

در سال‌های گذشته معمولا چمدان‌ها به صورت تکی و در سایز‌های بزرگ به فروش می‌رسیدند. اگر قرار بود برای یک مسافرت خانوادگی آماده شوید، باید از بازار خرید چمدان منوچهری چند چمدان تغریبا هم سایز و احتمالا هم شکل تهیه می‌کردید ما رفته رفته شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید چمدان متوجه نیاز مشتریان خود برای خرید چمدان در سایزهای مختلف شدند.

از همین رو از چند سال گذشته شرکت‌های تولید چمدان مانند شرکت جهان سفیر آساک، شروع به تولید چمدان‌های دوقلو یا به اصطلاح دو عددی و چمدان‌ سه عددی در سایزهای مختلف کردند. ویژگی جالب چمدان‌های چند عددی طراحی مشابه آنها است، به این ترتیب اگر شما برای یک سفر طولانی آماده می‌شوید، یا قصد سفر به همراه خانواده را دارید و یا حتی برای مهاجرت آماده می‌شوید خرید چمدان‌های با رنگ و طرح مشابه و در سایزهای مختلف از به صرفه‌ترین راه‌ها برای خرید چمدان ارزان است.

فروشگاه اینترنتی کیفلند به عنوان مرجع فروش انواع کیف چمدان ساک در حال حاضر محصولات چمدان‌های چند عددی را در طرح و رنگ‌های مختلف ارائه می‌کند.

در زمان خرید چمدان چند عددی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

اگر برای مسافرت به مناطقی که هوای بارانی و مرطوب دارند آماده می‌شوید بهتر است چمدان‌هایی از جنس پارچه‌های برزنتی انتخاب کنید. همچنین برای سفر به این گونه مناطق استفاده از چمدان با روکش برزنتی در رنگ‌های تیره انتخاب بهتری است. البته در کنار چمدان می‌توانید از کیف لپ تاپ، چمدان لوازم آرایش برای خانم‌ها،چمدان کودک برای استفاده کودکان مدرسه‌ای نیز استفاده کنید.

خرید چمدان ارزان

معمولاً چمدان‌هایی که رنگ تیره‌تری دارند در برابر گرد و غبار آلودگی‌های محیطی به علت کمتر کثیف شدن و نیاز کمتر به شستشو عمر طولانی‌تری خواهند داشت.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در زمان خرید چمدان مقرون به صرفه و ارزان خدمات پس از فروش چمدان است. فرض کنید یکی از چمدان‌های شما به علت وزن زیاد دچار شکستگی یکی از چرخ‌های آن شده است. قطعاً شما انتظار دارید که شرکتی که چمدان را از آن تهیه کرده‌اید با ارائه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی آن چمدان شما را در تعمیر آن چمدان همراهی کند تا نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف برای بازخرید آن وسیله نشوید.

دانستن این نکته ضروری است که خرید چمدان به صورت چند عددی مثلاً چمدان سه عددی از خرید تک تک هر کدام از آنها چیزی حدود ۵۰ درصد صرفه جویی در هزینه است.

پس اگر به دنبال چمدان با کیفیت و در عین حال ارزان هستید خرید چمدان ایرانی با برند اوماسو یکی از انتخاب‌های اصلی شما خواهد بود. اما اگر برای یک سفر چند روزه به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه آماده می‌شوید احتمالاً خرید چمدان‌های خارجی طرح اصلی یا فیک که صرفاً ظاهر نمایشی جذابی دارند را ترجیح می‌دهید اما در نظر داشته باشید خرید اینگونه چمدان‌ها ممکن است باعث آسیب به وسایل شما مخصوصاً وسایل شکستنی مانند شیشه عطر شود.

خرید چمدان خارجی

همچنین خرید چمدان‌های خارجی با کیفیت نیز بسیار گران قیمت است و اصلاً راهکاری نیست که در این شرایط اقتصادی پیشنهاد شود. نکته مهم بعدی در زمان تهیه چمدان، وزن خود چمدان است، قطعاً شما نمی‌خواهید در یک سفر یک چمدانی که بسیار سنگین است را جابجا کنید، یا مثلاً برای مهاجرت به کشور کانادا آماده می‌شوید، قطعاً می‌دانید وزن مجموعه باری که می‌توانید در هواپیما با خود حمل کنید نباید بیشتر از یک مقدار مشخصی باشد.

داشتن یک قفل خوب و با کیفیت برای چمدان یک ویژگی بسیار حیاتیست زیرا در موارد بسیار زیادی شما مجبور می‌شوید چمدان را در قسمت بار،

یا بخش‌های نظارتی و امنیتی به حال خود رها کنید، تا آنها با استفاده از اشعه ایکس یا سایر فناوری‌ها داخل چمدان شما را بررسی نمایند، پس داشتن یک قفل مستحکم برای جلوگیری از هرگونه دسترسی به محتویات داخل چمدان شما بسیار ارزشمند است.

در برخی موارد هم می‌توان از فناوری‌های جدید مانند موقعیت یاب چمدان نیز استفاده کرد، البته چنین کاربردهایی باعث افزایش هزینه‌ تولید چمدان می‌شود.

انصراف از نظر
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
چمدان
کیف لپ تاپ
ساک ورزشی
کیف